Minibusevi » Turistički min. »

Isuzu Turquoise

"Midi" koncept turističkog autobusa, kombinuje sve prednosti minibusa i velikog autobusa, Kapacitet 31 putnik
Dužina7,720 mm
Širina2,320 mm
Visina3,330 mm
Međuosovinsko rastojanje3,815 mm
Prepust1,673 mm/ 2,232 mm
Unutrašnja visina(1)1,910 mm
Visina poda
Kapacitet prtljažnog prostora4,2 m³
Visina ulaznih Vrata
Nosivost osovina (2)4,000 kg/ 6,400 kg
Bruto težina vozila10,400
MotorIsuzu Euro5
Menjač6-stepeni manuelni menjač
Broj sedišta26+2/ 27+2/ 28+2/ 29+2/ 30+2/ 31+2
Oprema(3)

(1) Stojeća visina između prednjih i zadnjih vrata
(2) Nosivost osovina prednja/zadnja(pogonska osovina)/zadnja(prateća osovina)
(3) Postoje različiti varijeteti opreme u zavisnosti od individualne potrebe i želja klijenata

Od 10 modela midibuseva koje Isuzu proizvodi i nudi najprodavaniji na našem tržištu je Isuzu Turquoise. Od kada se pojavio na tržištu ovaj „mališa“ je osvojio simpatije mnogih.  Jedan je od retkih malih, luksuznih autobusa na našem tržištu. Opremljen je tako da obezbeđuje udoban prevoz manjih grupa putnika na dužim  relacijama. Zbog malih dimenzija pogodan je i za druge zadatke, na primer, za udobno razgledanje grada, prevoz od aerodroma do hotela i sl.

Isuzu Turquoise je mali turistički autobus sa 26, 28 ili 31-im sedištem (opciono). Kod nas su njegovi gabariti možda među glavnim adutima, jer se na našem tržištu ne nudi mnogo modela te veličine. 

 

Dimenzije

Isuzu Turquoise je dugačak 7.720, širok 2.320, visok 3.330 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3.815 mm, prednji prepust je dužine 1.605, zadnji 2.250 mm, unutrašnja visina od poda do tavanice je 1.900 mm. Zahvaljujući kratkom međuosovinskom rastojanju i relativno malim točkovima (235x75R17,5) minimalni prečnik okretanja je 7.100 mm, što upućuje da se „Turkuazom“ lako manevriše.

 

Unutrašnja opremljenost midibusa 

Iako malih dimenzija, “Turkuaz“ nije namenjen za prevoz u gradu, nego pre svega za udobna putovanja manjih grupa na dužim relacijama. Zato je njegova unutrašnjost u koju se ulazi kroz dvoja vrata luksuzno uređena i opremljena.

 

Sedišta su velika i imaju mogućnost podešavanja nagiba naslona, a ona koja su postavljena uz prolaz mogu i bočno da se pomeraju  da bi bilo više mesta za udobno putovanje. Sve to je smešteno u lepo uređen ambijent koji od spoljašnje sredine štite dvostruka termo stakla. Naravno, o temperaturi u putničkom prostoru brinu automatski klima-uređaj i Webasto grejač. Tu su i uobičajeni detalji, kao što su lampe i otvori za ventilaciju iznad sedišta. „Turkuaz“ ima i savremenu sigurnosnu opremu koju zahtevaju evropski standardi. Sedišta u prvom redu imaju sigurnosne pojaseve fiksirane u tri tačke, a na ostalim sedištima su jednostavniji pojasevi, bez gornje trake. Iznad sedišta, celom dužinom autobusa, proteže se uobičajena polica za ručni prtljag i druge manje predmete.

 

Za vozača je namenjeno udobno, vazdušno oslonjeno sedište ispred kojeg je lepo oblikovana prednja konzola.Na njoj su raspoređene glavne komande a neki prekidači se nalaze i uz donju ivicu prozora. Da bi se u svim vremenskim uslovima obezbedila dobra vidljivost, bočni retrovizori, kao i prozori uz njih, imaju električne grejače. Na samom prednjem stepeništu je sklopivo „službeno“ sedište za vodiča, vođu puta i sl.

 

Prtljažnik  

Glavni prostor za prtljag nalazi se na uobičajenom mestu, ispod putničkog prostora, sa leve i desne strane autobusa.  Obzirom da se motor nalazi u prednjem delu, nazad postoji još jedan prtljažnik.  Kapacitet prtljažnika je 3,5m3 . Svi poklopci prostora za prtljag se lako otvaraju i visoko se podižu, obezbeđujući lak prilaz stvarima.

 

Pogonski mehanizam

S obzirom na to da je u ovaj model ugrađen  četvorocilindrični turbo-dizel motor,  proizvod Isuzua, u pouzdanost i kvalitet uopšte ne treba sumnjati. Ovaj četvorocilindrični turbo-dizel motor sa Common rail tehnologijom ima zapreminu od 5.193 cm3, 140kW/190KS i maksimalni obrtni momenat od 513Nm pri 1.600-2.000 obrtaja u minutu. Ispunjava trenutno važeće Euro 4 norme o izduvnim gasovima, a od oktobra kada se uvode Euro 5 norme, „Turkuaz“ možete očekivati i sa Euro 5 motorom. Obzirom da se bliže ove promene u narednom broju ćemo se malo više pozabaviti motorom i detaljnije vam predstaviti novi Euro 5 motor.

Snaga motora se na zadnje točkove prenosi posredstvom šestostepenog ručnog menjača (MMZ). Oslanjanje prednje osovine je sa paraboličnim oprugama i amortizerima dvostrukog dejstva, pozadi su vazdušni jastuci. Napred su disk, pozadi doboš kočnice i  kao pomoćna kočnica retarder (telma).

 Pod punim opterećenjem (dozvoljena ukupna masa je 10.800 kg) ISUZU postiže maksimalnu brzinu od 100 km/h i savladava uspon od 36stepeni. Ovaj model odlikuje mala potrošnja, što je jedna od njegovih osnovnih prednosti. Sa 160 litara u rezervoaru štedljivi vozač , na dobrim, uglavnom ravnim putevima, može da prevali skoro 1.000 km.

 

Varijante i oprema

Još jedna od prednosti ovog modela je što se najveći deo opreme dobija već u osnovnoj, standardnoj varijanti. Ona podrazumeva audio sistem, automatski klima uređaj, ABS kočnice, retarder, daljinsko otvaranje prednjih vrata, zvučni signal za hod u nazad i druge savremene dodatke. Na listi dodatne opreme su frižider, televizor, skiboks sa priključcima, kuka za prikolicu i dr.

 

Na kraju, sami možete doneti zaključak otkud takvo interesovanje za ovaj model Isuzua. Moderan dizajn, niska potrošnja i jeftino održavanje tokom perioda eksploatacije su osnovni razlozi popularnosti Turquoisea. PROBAJTE GA I VI!!!!

 

VIP TURQUOISE- za odabrane

VIP Turquoise je specijalna verzija popularnog midibusa, udobnija i bolje opremljena nego bilo koja kancelarija. Ova luksuzna verzija pripremlljena je specijalno za najveći sajam komercijalnih vozila u svetu- 62. IAA u Hanoveru.  Eksponatom koji su prikazali u Nemačkoj, Turci su još jednom potvrdili da su ne samo po obimu produkcije već i po dizajnu i unutrašnjem uređenju autobusa  jedna od svetskih „sila“ u permanentnom usponu.

VIP verzija midibusa Turquoise namenjena je probranoj, bolje platežnoj klijenteli, koja se ni daleko od kancelarije ne lišava udobnosti i luksuza najbolje opremljenih radnih kabineta. Unutrašnjost nudi zavidan nivo komocije, jer je iza vozača ugrađeno samo šest širokih, bogato tapaciranih fotelja, koje se mogu okretati oko svoje ose- pun krug od 360 stepeni.

 

Presvučene su najfinijom belom kožom, kojom je obloženo i vozačko sedište! Na svim sedištima su integralno ugrađeni pojasevi-ovo je, dakle, pravi putujući office najviše kategorije.

 

Mali sto, obruč upravljača i deo konzole sa instrumentima su presvučeni visokopoliranom drvenom aplikacijom, dok su kožom delimično obloženi unutrašnji bokovi i delovi polica iznad glava povlašćenih putnika.  Klima se u ovakvim vozilima podrazumeva ali specifičnost VIP Turquoisea je u tome što ima dodatni split klima uređaj (radi na struju) kojim se unutrašnjost hladi ili zagreva kada je motor isključen.

 

Na spisku ugrađene opreme su i dva LCD monitora, mini kuhinja, toaletni blok, debeli itison po celom podu, čak i umetnička slika nepoznatog autora.

 

VIP autobus za VIP putnike!

 

Slični modeli