Minibusevi » Gradski minibus. »

Isuzu Citimark

Novi gradski 9m-ski midibus Isuzu. Pogodan za stare metropole sa uskim ulicama, idealan za manje opštine sa ne tako velikim brojem putnika i ekonomično rešenje za veće opštine
Dužina9.016 mm
Širina2.300 mm
Visina3.121 mm (Napred) / 2.837 mm (Nazad)
Međuosovinsko rastojanje4.150 mm
Prepust1.980 mm /2.886 mm
Unutrašnja visina(1)1.910 mm
Visina poda
Kapacitet prtljažnog prostora0,2 m³
Visina ulaznih Vrata
Nosivost osovina (2)5.000 kg/ 9.000 kg
Bruto težina vozila13.000 kg
MotorIsuzu 4HK1 E5S, Euro 5 - EEV, Common Rail Turbo Diesel Intercooler, 4 cilindra, 204 KS/ 2600rpm, max obrtni momenat 637Nm/1600-2600 rpm
MenjačMZW-6F, 6 brzina napred, 1 nazad, manualni, overdrive
Broj sedišta17 (sedenja) + 55 (stajanja) i druge kombinacije do 25 (sedenja) + 35 (stajanja)
Oprema(3)Digitalni tahograf, grajanje, ABS, ASR, elektronska blokada, zadnji parkirni senzor, daljinsko otvaranje vrata, kliyni prozor kod vozača, svetla za maglu, lift ili rampa za invalidska kolica

(1) Stojeća visina između prednjih i zadnjih vrata
(2) Nosivost osovina prednja/zadnja(pogonska osovina)/zadnja(prateća osovina)
(3) Postoje različiti varijeteti opreme u zavisnosti od individualne potrebe i želja klijenata

NOVI KONCEPT GRADSOG AUTOBUSA ISUZU
Nakon završenih nezavisnih ispitivanja u svetski poznatoj specijalizovanoj Instituciji za testiranje sigurnosti komercijalnih vozila u Idalidi (Španija)  i u nemačkom Centru za sigurnost vozila, započela je serijska proizvodnja novog vozila u paleti Anadolu Isuzu. Na testovima u ovim renomiranim evropskim centrima za ispitivanje vozila, Isuzu Citimark je dobio najviše ocene. Testno-komercijalna faza novog koncepta započela je u septembru 2008. u Turskoj sa prvim jedinicama puštenim u saobraćaj.
Nakon ove prve faze i premijernog predstavljanja novog vozila na velikom evropskom sajmu autobusa u organizaciji BUSWORLD,  Oktobra 2009. u Kotrijku (Belgija), Citimark je dostupan i na našem tržištu.
 
Novi gradski autobus nam donosi revolucionarne promene, kako u dizajnu, tako i u tehničkom smislu.
 
Najznačajniji novitet je položaj motora u Citimark-u. Prvi put je motor kod autobusa proizvedenih u Anadolu Isuzu smešten nazad, iza zadnje osovine. Tih i snažan četvorocilindrični  motor Isuzu 4H K1- TC S, zapremine 5193 cc je iz klase EURO5 motora što se tiče emisije štetnih gasova tako da zadovoljava najnovije standarde. Maksimalna snaga koju proizvodi motor je151 kW (205 KS) pri 2600 o/min a maksimalni obrtni momenat je 637 Nm pri 1600 o/min.
 
Druga značajna novost je dužina vozila od 9m, što predstavlja potpuni novitet u proizvodnji Anadolu Isuzu midibuseva. Kapacitet je max 75 putnika, u zavisnosti odabranog  broja mesta za sedenje. Prostrani enterijer Citimarka obezbeđuje veliku udobnost i komfor za putnike, a široka vrata omogučavaju jednostavan ulazak u autobus. Takođe, postoji i posebna rampa za zadnja vrata koja omogućava lakši ulaz licima u invalidskim kolicima.
 
Sigurnosni sistemi preuzeti iz ranijih modela Turquoisea i Euroturquoisea, ABS i ASR, kao dosadašnji standard, dopunjeni su disk kočnicama na prednjoj osovini.
 
Proveren kvalitet, moderan izgled i dobra funkcionalnost – jednom rečju CITIMARK!